Marketing Manager výcvik kurzy

Marketing Kariéra

Stát marketingový specialista nabízí rozmanitou škálu rolí v řadě průmyslových odvětví, jako je tisk, digitální, mobilní a přímého marketingu. Marketing manažeři jsou zodpovědní za rozvoj strategických a efektivní komunikační kampaně, které dorazily do stanoveného publikum. Mohou využívat řadu propagačních materiálů pro splnění svých marketingových cílů, jako jsou: reklama, public relations, pořádání akcí, vývoj produktů, distribuce, sponzoring a výzkum.

Každý den je jiný a vzrušující jako marketingový specialista. Budete mít různé povinnosti v závislosti na velikosti podniku nebo na trhu vaše podnikání působí v. Jak jste se zaměřují na prodej konkrétní službu nebo produkt, můžete se zvyšování povědomí.

Obchodníci mohou pracovat v soukromém i veřejném sektoru, od finanční k mediálním průmyslu existuje široký prostor pro přesné volbu povolání, které chcete.

Jeden den v životě obchodník ...

Typický den bude zahrnovat setkání se zúčastněnými stranami od zákazníků pro klienty, jak si navrhnout a implementovat zprávy, které komunikují s cílovými skupinami. Budete plánování, která média se objeví reklama na ty, místní nebo regionální tisku, místní rozhlasové stanice a tak dále. Zjistit, co je nejlepší pro vaše publikum a vzbudit zájem je velká část vaší role. Obchodník píše a čte důkaz kopii, organizuje focení, zajišťuje sponzorské nabídky a mnohem více.

Typické plat marketingový specialista

Při spuštění se jako obchodník se můžete podívat na vydělávat kolem 22.000 libra - 27.000 liber, v závislosti na trhu. Jak jste jít na získat zkušenosti a pokrok ve své kariéře, manažeři mohou vypadat na vydělávat 30.000libra a více.

Co je potřeba udělat, aby se stal odborník na marketing ...

HND nebo stupeň vám dává na správné cestě, pokud chcete, aby si cestu do uvádění na trh. Stupně zejména v oblasti marketingu, komunikace či podnikání vám poskytne konkurenční výhodu, kterou potřebujete.

Uchazeči se mohou rovněž provádět Postgrad kvalifikace, jako prominentní Chartered Institute of Marketing (CIM), která zlepší váš kariérní vyhlídky.

Poté můžete přejít na stát se marketingový ředitel nebo správce poté, co pracoval 3-10 roky v oboru. Můžete přenést z in-house na agentury, jak si práci pro různé klienty i stále na volné noze, pokud se rozhodnete.